داداش پور: احداث 100 خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور ، جهت گیری وزارت علوم به سمت خوابگاه سازی متاهلی است

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: بیش از 100 خوابگاه کنلگ احداثش در دانشگاه های کشور زده شده یا در حال زده شدن است.

داداش پور: احداث 100 خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور ، جهت گیری وزارت علوم به سمت خوابگاه سازی متاهلی است

هاشم داداش پور، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم درگفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ خنده و شادی، در مورد آخرین شرایط ساخت خوابگاه های متاهلی گفت: پس از اینکه قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده به وسیله مجلس مصوب و ابلاغ شد، براساس این قانون از سال 1401، تمامی دستگاه ها از جمله دانشگاه های کشور مکلف شدند که به سمت خوابگاه های متاهلی حرکت نمایند.

وی اضافه نمود:در یک دهه گذشته یا دهه های گذشته توجه زیادی به خوابگاه سازی در حوزه متاهلی نداشتیم و اگر خوابگاهی احداث شده متعلق به دوره های قبل از دهه هشتاد است.

معاون وزیر علوم اضافه نمود: تعداد دانشجویان متقاضی خوابگاه متاهلی حداقل 60 هزار نفر است که در حال حاضر حدود 1516 واحد خوابگاه متاهلی داریم که احتیاج به اضافه نمودن ظرفیت بالایی در این حوزه داریم.

وی یادآور شد: براساس رویکرد های وزیر علوم، بحث ساخت خوابگاه متاهلی رو در دستور کار قرار دادیم و قانون جمعیت جوانی خانواده هم در تسریع آن یاری کرد.

داداش پور یادآورشد: بیش از 100 خوابگاه کنلگ احداثش در دانشگاه های کشور زده شده یا در حال زده شدن است. جهت گیری وزارت علوم به سمت خوابگاه سازی متاهلی است برای اینکه بتوانیم جوابگوی احتیاج هایی باشیم که در سطح دانشگاه های کشور از سوی دانشجویان مطرح می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داداش پور: احداث 100 خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور ، جهت گیری وزارت علوم به سمت خوابگاه سازی متاهلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داداش پور: احداث 100 خوابگاه متاهلی در دانشگاه های کشور ، جهت گیری وزارت علوم به سمت خوابگاه سازی متاهلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید