خبرنگاران جوان اردکانی 35 میلیون ریال برای آزادی زندانی پرداخت کرد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، یزد- خبرنگاران- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: یکی از جوانان شهرستان اردکان 35 میلیون ریال هزینه های پذیرایی اعیاد شعبانیه را به آزادی یک زندانی جرایم اقتصادی غیرعمد اختصاص داد .

خبرنگاران جوان اردکانی 35 میلیون ریال برای آزادی زندانی پرداخت کرد

زندانیان جرایم غیرعمد اقتصادی شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه ، نفقه و بدهی اقتصادی هستند.

اسلام افشون روز سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ خنده و شادی اضافه کرد: این جوان خواست نامش ذکر نشود، مبلغ اهدایی را به حساب ستاد واریز کرد تا در آزادی یک مددجو محکوم اقتصادی سهیم باشد و هدف از این اقدام را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و خشنودی قلب امام زمان (عج) اعلام کرد.

بر اساس سنت دیرینه مراسم جشن نیمه شعبان در شهرها و روستاهای استان یزد از عصر چهارشنبه(فردا) شروع و تا انتها روز پنجشنبه ادامه دارد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا به قشرهای مختلف مردم توصیه شد که با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، با فراوری محتوا و با استفاده از فضای مجازی مراسم را برگزار نمایند و

و به یاری احتیاجمندان بشتابند.

مدیرعامل ستاد دیه یزد دهم فروردین ماه جاری گفته بود که 2 برادر نیکوکار با مراجعه به این ستاد و پرداخت 135 میلیون ریال زمینه آزادی یک مددجوی محکوم اقتصادی را فراهم کردند.

وی ادامه داد: این اولین یاری از خیران در امسال است که در ستاد دیه به ثبت رسید ،امیداریم این یاری ها تداوم داشته باشد و آمادگی همکاری و پذیرش نیکوکاران در آزادی مددجویان را داریم.

در سال 1398 برای آزادی 260 محکوم اقتصادی جرایم غیرعمد 73 میلیارد ریال توسط خیران پرداخت شد.

هم اکنون 225 زندانی جرایم غیرعمد اقتصادی در زندان های استان هستند که برای آزادی آنها 598 میلیارد ریال احتیاج است.

یزد یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که هم اکنون حدود چهار هزار نفر در ندامتگاه های استان دوره محکومت خود را که طی می نمایند که جرم بیشتر این افراد که شهروندان سایر استان ها هستند، در ارتباط با مواد مخدر است .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جوان اردکانی 35 میلیون ریال برای آزادی زندانی پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جوان اردکانی 35 میلیون ریال برای آزادی زندانی پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید