جشن بزرگ قصه گویی مادربزرگ ها در مشکین شهر برگزار گردید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، با هدف رونق گردشگری زمستانی جشن بزرگ قصه گویی مادربزرگ ها در اقامتگاه بوم گردی دورنا واقع در شهرستان مشکین شهر برگزار گردید.

جشن بزرگ قصه گویی مادربزرگ ها در مشکین شهر برگزار گردید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل در این مراسم به برگزاری سلسله برنامه های زمستان بیدار با هدف رونق گردشگری زمستانی اشاره نمود.

نادر فلاحی توضیح داد: هدف اصلی برگزاری جشنواره های زمستان بیدار در سطح شهرستان های استان خارج کردن گردشگری استان اردبیل از حالت تک فصلی است.

فلاحی با یادآوری برگزاری جشن زمستان بیدار در خلخال، افزود: در شهرستان های گرمی و مشکین شهر نیز جشن های زمستان بیدار با استقبال قبال توجه همراه شده است.

او افزود: علاوه بر تعریف و اجرای رویدادها، در راستای سیاست های توسعه ای استاندار اردبیل، برنامه ریزی های لازم جهت تامین زیرساخت های گردشگری در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری استان با اشاره به اینکه احداث و تعمیر جاده های دسترسی جاذبه های گردشگری از جمله اولویت های اصلی در استان اردبیل است، افزود: تامین زیرساخت های دیگر در راستای توسعه گردشگری نیز در دستور کار واقع شده است.

به گفته فلاحی در راستای تقویت زیرساخت ها مجوز سه پیست اسکی صادر شده و احداث پیست اسکی در منطقه شابیل شهرستان مشکین شهر نیز در حال اجرا است.

منبع: میراث آریا

به "جشن بزرگ قصه گویی مادربزرگ ها در مشکین شهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن بزرگ قصه گویی مادربزرگ ها در مشکین شهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید