تب سنجی سرنشینان بیش از 2000 خودرو توسط هلال احمر زنجان

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی دو روز گذشته 6840 هزار نفر از سرنشینان 2828 خودرو علیه ویروس کرونا در پست های بازرسی سلامت هلال احمر تب سنجی شدند.

تب سنجی سرنشینان بیش از 2000 خودرو توسط هلال احمر زنجان

شهرام میرزایی در گفت وگو با وبلاگ خنده و شادی، اضافه نمود: 104 نیروی داوطلب و پرسنل هلال احمر استان زنجان برای تست کروناویروس به روش تب سنجی و اطلاع رسانی به مردم به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس در مبادی ورودی استان در پست بازرسی سلامت مستقر هستند.

وی با بیان این که در این طرح 6840 نفر تب سنجی شدند، ادامه داد: 78 نفر از این افراد دارای علائم ویروس کرونا بودند که به مراکز درمانی در استان زنجان ارجاع داده شدند و مابقی نیز بدون علامت تشخیص داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآور شد: اعضای داوطلب و نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان در 11 پست بازرسی، سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می نمایند و قبل از این عملیات نیز آموزش های مورد احتیاج به آن ها ارائه شده است.

این مسئول اظهار کرد: این تیم های فعال از 19 اسفندماه پارسال در 11 پست بازرسی سلامت مستقر شده اند.

میرزایی اعلام کرد: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاها است و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان، تجهیزات و نیروها را به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس به کار گرفته و شبانه روز در کوشش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از عموم مردم خواست به منظور ریشه کنی ویروس کرونا درخانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهرها حتی خیابان ها خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تب سنجی سرنشینان بیش از 2000 خودرو توسط هلال احمر زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب سنجی سرنشینان بیش از 2000 خودرو توسط هلال احمر زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید