بیش از 30 درصد دانشجویان دانشگاه رازی خوابگاهی هستند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی دارای قریب به 3500 دانشجوی خوابگاهی است؛ بر این اساس بیش از 30 درصد دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه ها سکونت دارند.

بیش از 30 درصد دانشجویان دانشگاه رازی خوابگاهی هستند

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ خنده و شادی، در مورد شرایط خوابگاه های این دانشگاه گفت: دانشگاه رازی دارای قریب به 3500 دانشجوی خوابگاهی است و در چند سال اخیر توانسته ایم برای توسعه این خوابگاه ها، بالغ بر 700 تخت به مجموعه خوابگاه های دانشگاه اضافه کنیم تا ظرفیت پذیرش دانشجو را بالا ببریم.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه نمود: این افزایش ظرفیت خوابگاه مطابق با استاندارد های آموزش عالی در کشور انجام شده است.

اعلمی آل آقا اضافه نمود: بر این اساس، بیش از 30 درصد دانشجویان دانشگاه رازی، اکنون امکان حضور و اسکان در خوابگاه ها را دارند. البته به دلیل بالا بودن تعداد دانشجویان خوابگاهی، در بعضی موارد سیستم های نظافتی پاسخگو نیستند و برطرف این مسائل یکی ازدغدغه های تیم مدیریتی دانشگاه است.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه بعضی خوابگاه ها دارای ساختمان های قدیمی هستند و صندوق رفاه دانشجویان بر برطرف مسائل این ساختمان ها تاکید دارد، در سال گذشته با اختصاص اعتباری بیش از 3 میلیارد تومانی سعی داشتیم به اصلاح مسائل خوابگاه های دانشگاه رازی کرمانشاه بپردازیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 30 درصد دانشجویان دانشگاه رازی خوابگاهی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 30 درصد دانشجویان دانشگاه رازی خوابگاهی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید