بهره برداری از پارکینگ امیرکبیر تا خاتمه شهریور ماه ، معضل ترافیک منطقه حل خواهد شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مدیرعامل سازمان عمرانی منطقه ها شهرداری تهران از راه اندازی آزمایشی پارکینگ طبقاتی امیرکبیر واقع در منطقه 14 تا سرانجام شهریورماه سال جاری اطلاع داد.

بهره برداری از پارکینگ امیرکبیر تا خاتمه شهریور ماه ، معضل ترافیک منطقه حل خواهد شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، هادی حق بین درباره جزئیات تکمیل پارکینگ طبقاتی امیرکبیر شرح داد و گفت: اکنون عملیات اجرایی این پروژه در مراحل پایانی نازک کاری و نصب تجهیزات تأسیساتی واقع شده است و پیشرفت اقدامات اجرایی به مرز 90 درصد رسیده است.

او با بیان آنکه 48 دستگاه جت فن به منظور تهویه هوای پارکینگ در زمان بهره برداری، وارد کارگاه پروژه شده است، گفت: تجهیزات یاد شده در پی اجرای عملیات های تخصصی اعم از داکت ها تأسیساتی، نصب شده و به این ترتیب مجموعه اقدامات اجرایی در حوزه تهویه پارکینگ به اتمام می رسد. این در حالی است که مراحل ساخت اسکلت مورد احتیاج برای نصب کابین های آسانسور نیز نهایی شده و این بخش از تاسیسات نیز به زودی وارد مدار خواهند شد.

  • 25 پارکینگ نو برای مرکز | این پارکینگ ها در کدام منطقه ها هستند؟
  • ساخت 36 هزار متر پارکینگ در دو منطقه 14 و 15 | ظرفیت 970 پارک خودرو در جنوب شرق تهران

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی منطقه ها شهرداری تهران، عملیات اجرایی مربوط به سیستم روشنایی و رنگ آمیزی دیوارها در مراحل پایانی واقع شده است و مقرر شده فعالیت های مربوط به هوشمندسازی پارکینگ نظیر خط کشی و راه اندازی سیستم های صوتی و تصویری به وسیله بهره بردار انجام گردد.

لازم به ذکر است پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در 3 طبقه زیرزمین با زیربنای 20هزار متر مربع و ظرفیت 550 دستگاه خودرو روی تونل امیرکبیر در حال ساخت است. بهره برداری از این پروژه، معضل کمبود پارکینگ در بافت فرسوده منطقه 14 را تا حد قابل ملاحظه ای رفع خواهد ساخت.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهره برداری از پارکینگ امیرکبیر تا خاتمه شهریور ماه ، معضل ترافیک منطقه حل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پارکینگ امیرکبیر تا خاتمه شهریور ماه ، معضل ترافیک منطقه حل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید