بنی طالبی: با کسب سه مدال در قهرمانی آسیا نمره قبولی گرفتم، اهداف بزرگی دارم

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، ملی پوش تالو نوجوانان ایران گفت که با کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی آسیا نمره قبولی گرفته است.

بنی طالبی: با کسب سه مدال در قهرمانی آسیا نمره قبولی گرفتم، اهداف بزرگی دارم

شاهین بنی طالبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خنده و شادی، در مورد کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز در مسابقات ووشو قهرمانی رده های پایه آسیا گفت: در دو روز گذشته پیروز به کسب دو مدال برنز شده و تقریبا کارم را انجام داده بودم، اما تمام هدفم این بود که صبح امروز (چهارشنبه) نتیجه بهتری بگیرم. خدا را شکر با کوشش کادرفنی توانستم بدون خطا فرم خود را اجرا کنم و به مدال طلا برسم تا عملکردم به بهترین نحو به خاتمه برسد. فکر می کنم با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز نمره قبولی کسب کردم.

وی تاکید نمود: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 3 ماه در اردوی تیم ملی بودم و قبل از آن در مسابقات کشوری شرکت کردم. مربیان تیم ملی در این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند و زمانی که در اردو نبودم زیر نظر پدرم که از مربیان مطرح تالوست بدون وقفه تمرین کردم. پیش از این در رده سنی پایین تر پیروز به کسب مدال جهانی و آسیایی شده بودم و در مسابقات این دوره قهرمانی نوجوانان آسیا نیز سه مدال کسب کردم. اهداف بزرگی برای آینده دارم و قصد دارم در رده سنی جوانان و بزرگسالان همین روند را ادامه دهم.

ملی پوش تالو نوجوانان ایران مطرح کرد: خوشحالم که تا روز سوم مسابقات قهرمانی آسیا تیم تالو پیروز به کسب چند مدال شده است. امیدوارم در روزهای باقی مانده سایر بچه های تالو و ساندا مدال های متعددی را کسب نمایند. ووشو ایران هر روز در حال پیشرفت است و این مسئله را در مسابقات بین المللی را می توان مشاهده کرد که نگاه ها به تیم ایران نسبت به گذشته تغییر نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنی طالبی: با کسب سه مدال در قهرمانی آسیا نمره قبولی گرفتم، اهداف بزرگی دارم" امتیاز دهید

1 کاربر به "بنی طالبی: با کسب سه مدال در قهرمانی آسیا نمره قبولی گرفتم، اهداف بزرگی دارم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنی طالبی: با کسب سه مدال در قهرمانی آسیا نمره قبولی گرفتم، اهداف بزرگی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید