باشگاه پرسپولیس فعلا قید خرید بازیکن خارجی را زد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از ناکامی باشگاه در جذب سجاد شهباززاده و امین قاسمی نژاد خواهان به خدمت گرفتن کیروش استنلی مهاجم خارجی پیشین سپاهان اصفهان شد.

باشگاه پرسپولیس فعلا قید خرید بازیکن خارجی را زد

با این حال فدراسیون فوتبال برای جذب بازیکن خارجی و جابجایی آنها از تیمی به تیم دیگر شروطی را معین کرد که پرسپولیس از آن برخوردار نبود.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال باشگاه هایی مجوز جذب خارجی دارند که بدهی بین المللی نداشته باشند و علاوه بر آن بتوانند تضمین اقتصادی یک ساله به مقدار قراردادی که منعقد می نمایند را بدهند.

باشگاه پرسپولیس به علت محکومیت از سوی فیفا به علت عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون، خواهان مجوز برای جذب کیروش استنلی شد اما مسئولان فدراسیون بار دیگر با اعلام جمشید نورشرق رئیس کمیته معین شرایط بازیکنان و مربیان روی موضع خود پافشاری کردند تا مخالفت خود مبنی بر جذب بازیکن به وسیله باشگاهی همانند پرسپولیس را علنی نمایند.

همین امر باعث شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلا قید ادامه مذاکره با مهاجم پیشین برزیلی سپاهان را بزنند و کوشش خود را برای تسویه با مربیان قبلی پرسپولیس از سر بگیرند.

باشگاه پرسپولیس تا هفدهم شهریورماه فرصت جذب بازیکن دارد و پس از ان طبق حکم کمیته انضباطی فیفا از ادامه فعالیت در جابجایی محروم است.

علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، علی نعمتی، رضا اسدی و حامد پاکدل پنج خرید تابستانی پرسپولیس محسوب می شوند که قبل از شروع دوره محرومیت این باشگاه به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه پرسپولیس فعلا قید خرید بازیکن خارجی را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس فعلا قید خرید بازیکن خارجی را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید