بازی میراث هاگوارتز از ویژگی های دوال سنس برترین بهره را خواهد برد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، از زمان عرضه پلی استیشن 5 تا به حال بازی های بسیاری از قابلیت های منحصر به فرد دسته این کنسول یعنی دوال سنس برای بهبود تجربه بازیکنان در بازی استفاده نموده اند یا حداقل کوشش نموده اند که چنین کاری نمایند. جدیدترین اثری که می خواهد استفاده قابل توجهی از ویژگی های دوال سنس به عمل آورد، بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) است.

بازی میراث هاگوارتز از ویژگی های دوال سنس برترین بهره را خواهد برد

اعضای سازنده بازی در نوشته جدیدی در بلاگ رسمی پلی استیشن بیان نموده اند: با بازی میراث هاگوارتز ما قصد داریم تا شما را به گونه ای در این دنیای جادوگری غرق کنیم که در گذشته سابقه نداشته است. برای استودیو اولانچ سافتور چیزی مهم تر از این وجود ندارد که مطمئن گردد که بازیکنان احساس نمایند که در این دنیا زندگی می نمایند. پلی استیشن 5 به ما اجازه می دهد که در حالی که میراث خود را در دنیای این اثر خلق می کنید، این غوطه وری را به سطح جدیدی برساند.

با چوب دستی خود متصل شوید

یک جادوگر هیچگاه نباید بدون چوب دستی خود باشد و دسته پلی استیشن بی سیم پلی استیشن 5 یعنی دوال سنس به امتداد چوب دستی شما در میراث هاگوارتز تبدیل می گردد. با طلسم های بسیار زیادی که در اختیار شماست، ماشه های تطبیق پذیر (آداپتیو تریگر) دوال سنس انعطاف پذیری بیشتری را در نبرد فراهم می نمایند. شما می توانید مقاومت جادویی را در اجرا هر طلسم در نوک انگشتان خود احساس کنید، چه با شلیک یک طلسم اولیه باشد یا احضار قدرت برای یک طلسم قدرتمندتر. به لطف ویژگی بازخورد لمسی (هپتیک فیدبک) هر طلسمی که اجرا می کنید، حس منحصر به فرد خود را خواهد داشت و این احساس را ایجاد می نماید که دوال سنس مانند یک چوب دستی جادویی عمل می نماید.

با این حال، دو ویژگی خاص دوال سنس فقط منحصر به اجرای جادوها نیستند. دوال سنس به شما اجازه می دهد چیزهای مختلفی را در سراسر دنیا احساس کنید، خواه له کردن مواد با هاون در کلاس معجون سازی باشد یا احساس کردن جیغ یک نهال ماندراک یا حتی پرواز در آسمان با جارو یا هیپوگریف. دوال سنس رابط شما برای جادو در این بازی در پلی استیشن 5 است.

سازندگان حتی از رنگ نوار نور دسته دوال سنس هم استفاده کردند. وقتی که در حالی اجرای جادو نباشید یا ضربه ای را از سوی دشمنان دریافت ننموده باشید، رنگ نوار نور دوال سنس به رنگ گروه شما در هاگوارتز تبدیل خواهد شد. به این ترتیب، برای گروه ریون کلاو رنگ آبی و برنزی، برای گریفیندور رنگ قرمز و طلایی، برای اسلیترین رنگ سبز و نقره ای و برای هافل پاف رنگ زرد و سیاه در نظر گرفته شده است.

چشم انداز ها و صداهای هاگوارتز

از نظر بصری بازی میراث هاگوارتز در پلی استیشن 5 زیبا به نظر می رسد و می تواند با رزولوشن 4K اجرا گردد. شما می توانید میان دو حالت گرافیکی مختلف انتخاب کنید که یکی از آن ها اولویت را به نرخ فریم بالاتر و دیگری اولویت را به رزولوشن و جزئیات بصری بیشتر می دهد.

بعلاوه فناوری صدای سه بعدی پلی استیشن 5 هم شما را در قلب دنیا جادوگری مدرسه هاگوارتز قرار خواهد داد. می توانید کوچک ترین صداها را به برترین شکل از این طریق دریافت کنید. حتی اگر با هدفون بازی را انجام ندهید، می توانید برخی از صداها مثل صدای بال زدن هیپوگریف یا اثر هر طلسم را به وسیله دوال سنس بشنوید.

بعلاوه بازی میراث هاگوارتز از اس اس دی بسیار پرسرعت پلی استیشن 5 هم بهره کافی را برده تا زمان های بارگذاری بازی را به حداقل برساند. بعلاوه سازندگان بیان نموده اند که از قابلیت های کارت های فعالیت (Activity Cards) و راهنمای بازی (Game Help) کنسول پلی استیشن 5 استفاده نموده اند.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی میراث هاگوارتز از ویژگی های دوال سنس برترین بهره را خواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی میراث هاگوارتز از ویژگی های دوال سنس برترین بهره را خواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید