خبرنگاران بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مشهد- خبرنگاران- واژگونی خودرو در جاده سبزوار با یک کشته، آغاز واکسیناسیون پاکبانان در تربت حیدریه و تصادف خودرو در نیشابور با یک کشته برخی خبرهای کوتاه روز جمعه در خراسان رضوی هستند.

خبرنگاران بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

سبزوار- واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در جاده سبزوار - شاهرود یک کشته و 2 مصدوم به جا گذاشت. رییس جمعیت هلال احمر سبزوار روز جمعه به خبرنگار وبلاگ خنده و شادی گفت: در پی این حادثه که امروز در کیلومتر 40 جاده سبزوار به شاهرود و در راه روستایی رخ داد، امدادگران هلال احمر به محل اعزام شدند. محمد علی جباری ثانی افزود: در این حادثه یک نفر بر اثر جراحت شدید سر صحنه جان باخت و 2 مصدوم دیگر پس از کمک های اولیه به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

تربت حیدریه- معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بر اساس جدول زمان بندی وزارت بهداشت، مرحله پنجم واکسیناسیون در مجموعه زیرپوشش این دانشگاه به ماموران پاکبان اختصاص دارد که پاکبانان بالای 50 سال در اولویت هستند. ابراهیم تیموری افزود: بر این اساس و به مناسبت هفته سلامت اجرای واکسیناسیون پاکبانان به تعداد هزار و 920 دز واکسن تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. وی با بیان اینکه تا به امروز چهار مرحله واکسیناسیون انجام و در مجموع هزار و 400 نفر واکسینه شده اند ادامه داد: جامعه هدف در معرض خطر در این چهار مرحله به ترتیب کادر درمان بخش کرونا، جانبازان بالای 70 درصد، سالمندانی که به صورت تجمعی نگهداری می شوند و معلولانی بودند که از سوی بهزیستی معرفی شدند. معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بر اساس جدول مشخص شده از طریق وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورت ارسال واکسن تا انتها آذر ماه امسال بیش از 50 درصد جامعه هدف زیرپوشش این دانشگاه واکسن کرونا دریافت خواهند کرد. وی افزود: تا به امروز چهار نوع واکسن به این دانشگاه اختصاص یافته که شامل اسپوتنیک وی (روسی) ، بهارات (هندی)، سینوفارم (چینی) و آسترازنکا (از کره و سوئد) بوده است که هیچکدام از آنها عارضه جدی در پی نداشته است.

نیشابور- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: براثر تصادف 2 دستگاه موتورسیکلت با یک خودرو سواری سمند در جاده باغرود این شهر یک نفر کشته شد. به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان اورژانس 115 نیشابور مصطفی افشارنیک افزود: در پی اعلام این حادثه سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های شهری یک، پنج و 6 به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرد و سه مصدوم حادثه هم پس از اقدامات اولیه درمانی از طریق کارشناسان پایگاه های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال یافتند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید