اولین جلسه اتاق فکر گردشگری کردستان تشکیل شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، اولین جلسه اتاق فکر گردشگری کردستان با حضور اسماعیل مریوانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری، نخبه ها، اساتید حوزه دانشگاه و بخش خصوصی روز سه شنبه 21 مردادماه 99 در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان تشکیل شد.

اولین جلسه اتاق فکر گردشگری کردستان تشکیل شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی استان ضمن تشکر و قدردانی از همدلی و همراهی تمامی فعالین حوزه گردشگری به خصوص اساتید دانشگاه و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف حوزه گردشگری استان گفت: امید است با برگزاری جلسه های تخصصی زمینه هم فکری بیشتر مهیا و نقاط قوت و ضعف در حوزه گردشگری استان شناسایی و احصا گردد و با ارائه راهکارهای مناسب مسائل موجود در این بخش رفع گردد.

حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان در مورد اتاق فکر گردشگری کردستان گفت: این اتاق دعوتی به فکرورزی در حوزه صنعت گردشگری است که هرچیز باید ماهیت سیستمی داشته باشد. مرکز مذکور می تواند ضمن گفت وگو با نخبگان داخلی و خارجی و تعامل فکری، برای سیستم افکار ذخیره کند تا سیستم از آن بهره مند گردد. با این روش اداره کل میراث فرهنگی استان می تواند با دریافت فکرها و ایده های جدید به توانایی خود نیز در حوزه گردشگری بیفزاید.

او اضافه کرد: راه اندازی اتاق فکر به خاطر جبران بعضی کاستی ها در بخش های آموزشی، پژوهشی، رسانه ای و ستادی ضرورت یافته است.

اسکندری با اشاره به اهمیت و احتیاج فعال شدن اتاق فکر گردشگری کردستان در امسال گفت: به منظور آنالیز و شناسایی نقاط ضعف و تهدیدها در این حوزه و تبدیل آنها به نقاط قوت و فرصت و نیز معرفی هرچه بهتر جاذبه ها و پتانسیل های مختلف گردشگری استان باید از فعالین این حوزه و تمامی بخش های خصوصی و دولتی در سطح استان در راستای سیاست گذاری، ارائه راهبردها و برنامه های کاربردی در حوزه گردشگری کردستان استفاده گردد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و آنالیز شرایط صنعت گردشگری استان، سالار کهزادی مدرس دانشگاه و فعال گردشگری استان با رای اعضا به عنوان دبیر اتاق فکر گردشگری استان کردستان انتخاب شد.

منبع: میراث آریا

به "اولین جلسه اتاق فکر گردشگری کردستان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه اتاق فکر گردشگری کردستان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید