اتفاق تلخ برای طارمی؛ احتمال سقوط تیم سابق به دست مهدی

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، در لیگ برتر پرتغال 18 تیم حضور دارند که در سرانجام تیم های 17 و 18 به دسته پایین تر سقوط می نمایند و تیم 16 هم باید در مرحله پلی آف حاضر گردد.

اتفاق تلخ برای طارمی؛ احتمال سقوط تیم سابق به دست مهدی

در حال حاضر تیم ریوآوه با 31 امتیاز نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است و به عبارتی در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

اگر جدول در چهار هفته مانده به انتها بازی ها دست نخورده باقی بماند ریوآوه در جدول بازی ها باقی می ماند اما آن چیز که شانس ریوآوه برای بقاء کم نموده است قرعه این تیم در چهار هفته انتهای است.

این تیم در چهار هفته انتهای باید با تیم های اول و دوم جدول بازی کند. یعنی اسپورتینگ و پورتو. از سویی یکی از بازی های این تیم در برابر سانتا کلارا خواهد بود که تیم هفتم جدول به حساب می آید و در دیگر بازی باید به مصاف ناسیونال برود که همانند ریوآوه برای بقاء در جدول بازی ها کوشش می نماید.

برنامه بازی های باقی مانده ریوآوه از این قرار است:

هفته 31: اسپورتینگ - ریوآوه

هفته 32: ریوآوه - سانتا کلارا

هفته 33: ریوآوه - پورتو

هفته 34: ناسیونال - ریوآوه

ریوآوه فصل گذشته همان طور که اشاره شد به همراه مهدی طارمی به عنوان پنجمی دست یافت و کمتر کسی فکر می کرد بعد از جدایی این بازیکن ریوآوه با افت فاحشی روبرو گردد تا جایی که این روزها باید برای ماندن در جدول بازی ها کوشش کند.

یکی از اتفاقات جالب لیگ برتر پرتغال در هفته های انتهای جدال ریوآوه با پورتو است. تیمی که مهدی طارمی را در نوک خط حمله را دارد. شاید گل یا گل های مهدی طارمی در این بازی سند سقوط ریوآوه را امضاء کند.

به هر صورت این اقتضای فوتبال حرفه ای است و مهدی طارمی چاره ای ندارد در این بازی یک اتفاق تلخ را دنبال کند؛ یاری به امتیازگیری پورتو که منجر به سقوط ریوآوه خواهد شد.

بدون شک اسپورتینگ هم برای نهایی کردن قهرمانی اش در برابر ریوآوه با نیت پیروزی بازی خواهد نمود. همین طور سانتا کلارا و ایضا ناسیونال که کورسویی امید برای ماندن در جدول بازی ها دارد.

فاصله بوآویستا تیمی که در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است با ریوآوه تنها 2 امتیاز است. ثبت یک شکست در پرونده ریوآوه و یک پیروزی از سوی بوآویستا جای دو تیم را تغییر خواهد نمود. آیا مهدی طارمی سند سقوط تیم ریوآوه را امضاء خواهد نمود؟

منبع: فرارو

به "اتفاق تلخ برای طارمی؛ احتمال سقوط تیم سابق به دست مهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق تلخ برای طارمی؛ احتمال سقوط تیم سابق به دست مهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید