آبکناری: امروز داور می توانست قضاوت بهتری داشته باشد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سرمربی تیم بسکتبال اکسون گفت: در بازی امروز برابر شیمیدر صحنه های زیادی وجود داشت که در آن می توانست سوت های بهتری زده گردد.

آبکناری: امروز داور می توانست قضاوت بهتری داشته باشد

به گزارش ، البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون پس از شکست تیمش مقابل شیمیدر در آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال گفت: اگر بخواهم در خصوص عصبانیتم در این بازی صحبت کنم می توانم بگویم همه برابرند، اما بعضی ها برابر ترند به نظرم باید فیلم این بازی و دیگر بازی های لیگ هم دیده گردد، در بازی ها اتفاق هایی رخ می دهد که از دست ما خارج است.

او اضافه کرد: همان سوت هایی که به ظاهر خیلی هم مهم نیستند، در سرنوشت بازی ها اهمیت دارند. ما در بازی های هایمان با اختلاف زیادی نمی بازیم و همیشه اختلاف ها 4 - 5 امتیاز بوده است نه 30 امتیاز، احساس می کنم آن جدیت و آن درستی عملی که باید دیگران در این موارد رعایت نمایند وجود ندارد. شاید بعضی تصور می نمایند که می توانند با بی تفاوتی کار را پیش ببرند، اما اینطور نیست.

آبکناری ادامه داد: برای ما کار بسیار جدی دنبال می گردد و تمام زندگی ماست، تصور می کنم در بازی امروز صحنه های زیادی وجود داشت که در آن می توانست سوت های بهتری زده گردد.

او درباره سوتی که در این ملاقات زده شد و اعتراض رستم پور با نشان دادن علامت پول را در پی داشت گفت: زمانی که بازیکنان نیمکت تیم را تشویق می کردند داوران دائماً می آمدند و تذکر می دادند تا بازیکنان سر جایشان بنشینند، حال سوال من اینجاست آیا رفتار و برخورد و مواجهه با نیمکت دو تیم یکسان است یا خیر؟

او اضافه کرد: شیمیدر تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ارزشمندی دارد که سال ها در تیم ملی بازی نموده اند و یا هم اکنون حضور دارند، اما حق ماست تا به کوششی که انجام می دهیم احترام بگذارند. من نمی گویم که تیم جوان است و یا بسیاری از موارد و تنها برای تیم و بازیکنان احترام می خواهیم. تصور می کنم این گونه رفتار ها و برخورد ها اصلاً جالب و زیبا نیست.

البرز آبکناری درباره نکات فنی عنوان داشت: بازی خوبی انجام دادیم و تمام کوشش مان را به کار گرفتیم تا به شرایط بازی برگردیم، اما در بسیاری از موارد شوت هایمان و امتیاز های مان تبدیل به گل نشد. شاید این اتفاق ها بیشتر به دلیل فشار بازی ها بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آبکناری: امروز داور می توانست قضاوت بهتری داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبکناری: امروز داور می توانست قضاوت بهتری داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید