هیچ کدام از آیفون های 2019 از قابلیت لمس سه بعدی بهره نمی برند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، به گزارش DigiTimes، هیچ یک از آیفون های 2019 دارای مشخصه لمس سه بعدی نیستند. گزارش های زیادی در خصوص حذف این قابلیت در آیفون های جدید منتشر شده است و در این رابطه می توانیم به اظهارنظرهای تحلیلگران مختلف هم اشاره کنیم. همچنین گفتنی است که آیفون XR از این قابلیت بهره نمی برد که البته این موضوع به قیمت پایین تر این گوشی نسبت داده می گردد.

هیچ کدام از آیفون های 2019 از قابلیت لمس سه بعدی بهره نمی برند

حالا که به عرضه آیفون های 2019 نزدیک می شویم، حجم اخبار مربوط به آن ها هم افزایش یافته و با توجه به تغییرات اعمال شده در iOS 13، حذف این قابلیت در آیفون های جدید کاملا منطقی به نظر می رسد. طبق این گزارش، اپل با این کار هزینه های ماژول های لمسی مربوط به نمایشگر آیفون ها را کاهش داده است.

در رابطه با نمایشگرها هم این سایت گزارش جدیدی منتشر نموده است. در حال حاضر، پنل های اولد آیفون X، آیفون XS و XS مکس صرفا توسط سامسونگ ساخته می شوند و پنل های اولد مربوط به تاچ بار مک بوک پرو و اپل واچ هم توسط ال جی فراوری می شوند زیرا نوع ساخت و فناوری آن ها کمی فرق دارد.

اپل برای قطعات مختلف، علاقه زیادی به همکاری با تامین کنندگان گوناگون دارد تا در این زمینه بتواند قیمت ها را کاهش دهد. یکی از بخش هایی که اپل چندان دست بازی ندارد، همین پنل های اولد است که حالا طبق این گزارش، اپل مشغول مذاکره با کمپانی چینی BOE برای تامین بخشی از پنل های اولد موردنیاز خود است. البته همانطور که گفتیم، این موضوع هنوز نهایی نشده است.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "هیچ کدام از آیفون های 2019 از قابلیت لمس سه بعدی بهره نمی برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کدام از آیفون های 2019 از قابلیت لمس سه بعدی بهره نمی برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید