هوای سالم تهران در صبح یکشنبه ، دوشنبه هوا برای گروه های حساس ناسالم می گردد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، هوای تهران در آخرین یکشنبه مهر 98، با شاخص کیفیت 97 در شرایط سالم قرار گرفته است.

هوای سالم تهران در صبح یکشنبه ، دوشنبه هوا برای گروه های حساس ناسالم می گردد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی به نقل از شهرنوشت، بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح روز یکشنبه 28 مهر 98 برقراری شرایط جوی آرام و آسمان ابری همراه با ازدیاد تردد خودروها سبب تجمع آلاینده ها در سطح شهر تهران شده و در بعضی مناطق شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

با رشد ابرناکی و وزش باد همراه با بارش های پراکنده در پاره ای از مناطق، احتمال پراکندگی آلاینده ها و بهبود نسبی کیفیت هوا وجود دارد، اگرچه با افزایش ناگهانی سرعت باد در بعضی ساعات احتمال می رود که در مناطق مستعد گسیل گرد و خاک محلی و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را پیشرو داشته باشیم.

با کاهش سرعت باد در اواخر وقت یکشنبه و کاهش ناپایداری جوی، در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی تجمع ذرات معلق در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود هر چند با توجه به شرایط جوی نسبت به شب گذشته از میزان کمتری برخوردار خواهد بود.

با تداوم شرایط جوی آرام تا صبحگاه روز دوشنبه 29 مهر 98 هم زمان با شروع تردد خودروها، غلظت ذرات معلق افزایش یافته و پیش بینی می گردد در بعضی مناطق کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار بگیرد. با کاهش ابرناکی و حاکمیت جو پایدار در بعد از ظهر شرایط برای تجمع آلاینده ها فراهم خواهد شد به طوری که در شامگاه دوشنبه در ساعات اوج ترافیک، افزایش غلظت آلاینده ها در اکثر مناطق باعث کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم (به ویژه برای گروه های حساس) خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "هوای سالم تهران در صبح یکشنبه ، دوشنبه هوا برای گروه های حساس ناسالم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای سالم تهران در صبح یکشنبه ، دوشنبه هوا برای گروه های حساس ناسالم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید