مهار تورم و رشد فراوری محور پنجمین دوره جشنواره رسانه ای پینووس در کردستان شد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، سید کمال حسینی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان گفت: جشنواره پینووس به صورت فصلی با هدف ارتقای سطح روابط بخش خصوصی و نظام رسانه و استفاده متقابل از ظرفیت های موجود برگزار می گردد و آثار برتر مورد تجلیل قرار می گیرند.

مهار تورم و رشد فراوری محور پنجمین دوره جشنواره رسانه ای پینووس در کردستان شد

وی اضافه نمود: با توجه به نام گذاری امسال به نام سال مهار تورم و رشد فراوری ضرورت دارد تا همه نهادهای بخش خصوصی و ارگان های دولتی برای تحقق این شعار کوشش نمایند که نقش نظام رسانه به عنوان رکن اصلی جریان آزاد اخبار و اطلاعات کلیدی است و باید بستر استفاده حداکثری از همه ظرفیت های آن فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با اشاره به محورهای پنجمین دوره جایزه رسانه ای پینووس بیان کرد: این جشنواره در محورهای مهار تورم و رشد فراوری در بخش های نقش رسانه ها در مهار تورم و توسعه مالی، معرفی ظرفیت های مهار تورم در کردستان، توجه به شعار سال و آنالیز مولفه های تحقیق و چالش ها رشد فراوری، آنالیز چالش های رشد فراوری در کردستان، ظرفیت ها و چشم اندازهای توسعه و ارتقای فراوری در کردستان، بخش خصوصی و تحقق شعار سال واکاوی نقش اتاق بازرگانی در رشد فراوری برگزار می شود.

حسینی با اشاره به قالب آثار این جشنواره اضافه نمود: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در قالب های گزارش، یادداشت و تحلیل، مصاحبه، عکس خبری تعریف شده است و توجه به خلاقیت در اثر، افق دید توسعه محور، پرداخت حرفه ای سوژه و بیان شیوا و اثربخش از نکات مورد تاکید هیئت داوران این دوره از جایزه پینووس است.

وی همچین گفت: با توجه به شرایط مالی جامعه پدیده مهار تورم با رشد فراوری اتفاق می افتد و برای عملیاتی کردن این تفکر، افزایش سطح همکاری دولت با بخش خصوصی و رسانه بیش از پیش اهمیت دارد و ضرورت دارد تا در این راستا برنامه ریزی دقیق و کاربردی اجرا شود تا تمام ظرفیت ها تبدیل به فرصت، اشتغال، فراوری و ثروت شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اضافه نمود: بعلاوه اتاق بازرگانی سنندج در نظر دارد با همکاری عکاسان خبری کردستان و همزمان با برگزاری روز ملی صنعت و معدن در سنندج نمایشگاه عکس صنعت کردستان در آیینه تصویر را در حوزه های بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن برگزار کند.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به مشارکت در پنجمین دوره رویداد فرهنگی، رسانه ای پینووس می توانند از ابتدای امسال و حداکثر تا پنجم خرداد ماه امسال آثار خود را به وسیله ایمیل به آدرس [email protected] و یا شماره مجازی 09183849122 ارسال نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مهار تورم و رشد فراوری محور پنجمین دوره جشنواره رسانه ای پینووس در کردستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار تورم و رشد فراوری محور پنجمین دوره جشنواره رسانه ای پینووس در کردستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید