فیلم جدیدی از آن شرلی ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی بی سی نیوز، مارتین شین در این سریال در نقش خاطره انگیز متیو کاتبرت بازی می نماید. وی به زودی راهی شرق کانادا می گردد تا در ساخت سریال جدید آن گرین گیبلز جلوی دوربین برود.

فیلم جدیدی از آن شرلی ساخته می گردد

این برنده جایزه امی در نقش متیو کاتبرت- شخصیت برادری که آن شرلی را همراه خواهرش به فرزندخواندگی می پذیرد- بازی می نماید.

این فیلم دو ساعته برای YTV ساخته می گردد و بر مبنای رمان هشت جلدی آن گرین گیبلز نوشته لوسی مادمونتگمری شکل می گیرد. این رمان نخستین بار سال 1908 منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را سوزان کویِن نوشته است و تهیه کننده فیلم نیز کیت مک دونالد باتلر نوه خانم مادمونتگمری است.

نقش آن شرلی را یک دختر 13 ساله متولد تورنتو به نام الا بالنتین ایفا خواهد نمود. نقش خواهر متیو یعنی ماریلیا را نیز سارا باتسفورد بازی می نماید.

این رمان یکی از محبوب ترین رمان های کانادایی است که در سراسر دنیا نیز شناخته شده و آن شرلی به عنوان محبوب ترین شخصیت ادبی کانادا شناخته شده است. او دختری یتیم است که از یتیم خانه برای یاری به یک برادر و خواهر مسن فرستاده می گردد تا به آنها در کار مزرعه یاری کند. اما بعد عضوی از خانواده آنها می گردد.

این فیلم که در اونتاریو فراوری می گردد، اوایل سال 2016 روی آنتن می رود.

از داستان آن شرلی فیلم ها، کارتون ها، اپراها و.... زیادی ساخته شده و مشهورترین این محصولات سریال ساخته کمپانی سالیوان با بازی مگان فالوز و جاناتان کرومبی است که در ایران نیز به نمایش درآمده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فیلم جدیدی از آن شرلی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدیدی از آن شرلی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید