روانی تردد در همه محورهای فارس

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرنگاران/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آمادگی وحضور کامل بخش راهداری برای سامانه بارشی اخیر در استان اطلاع داد و گفت: تردد در همه محورهای استان بصورت ایمن و روان برقرار است.

روانی تردد در همه محورهای فارس

علیرضا سیاهپور آدینه 10 دی در جمع وبلاگ خنده و شادی گفت: در روز دوم بارش های زمستانی (پنجشنبه 9 دی ماه) در 9شهرستان شاهد بارش برف بودیم و در 24شهرستان بارش رحمت الهی به صورت باران بود.

او ادامه داد: بر اساس الگوهای هواشناسی و پیش بینی بارش ها، استقرار نیروها از قبل اجرا شده و برای ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای استان و ایجاد تردد ایمن و روان بیش از 700 راهدار مجرب در عملیات راهداری زمستانی روز دوم بارش ها به یاری 430 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری فعالیت کردند.

مدیرکل راهداری فارس مطرح کرد: روز گذشته 9 دی ماه در 2843 کیلومتر(باند) از راه های استان عملیات برفروبی اجرا شده و برای جلوگیری از یخ زدگی و برقرار ماندن تردد در محورهای مورد احتیاج عملیات شن و نمک پاشی با 1775 تن شن و نمک بر روی سطح راه ها اجرا شد.

سیاهپور با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری و هم چنین لزوم داشتن زنجیر چرخ و رعایت توصیه های ترافیکی و مقررات رانندگی در بارش های آینده اشاره نمود و اضافه کرد: در 46 مقطع کوهستانی ریزش برداری از سطح راه اجرا شده و تا خاتمه کامل بارش ها اکیپ های راهداری زمستانی استان بصورت شبانه روزی در سطح راه ها به مردم ارائه خدمت می نمایند.

او در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات راهداران استان فارس، در مورد یاری رسانی به خودروهای احتیاجمند یاری مطرح کرد: به 205 خودروی احتیاجمند یاری، امداد رسانی اجرا شده گرفته و بعلاوه 23نفر مسافر در راه مانده در راهدارخانه های استان اسکان داده شده است.

لازم به ذکر است، استان فارس با دارا بودن بیش از 50 هزار کیلومتر راه همسنگ، بیشترین اندازه طول راه در مقایسه با سایر استان های کشور را داراست که این موضوع در کنار قرار گیری در کریدور مرکز به جنوب و شرق به غرب، موقعیت حمل و نقل این استان را خاص و استراتژیک می سازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روانی تردد در همه محورهای فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانی تردد در همه محورهای فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید