علت رضایت مجیدی از مهاجم گل نزن استقلال

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رودی ژستد مهاجم فرانسوی تیم استقلال که از هفته چهارم به بازیکنان این تیم اضافه شد، باوجود فرصت های زیادی که به وی داده شده هنوز پیروز به گلزنی برای آبی پوشان نشده است تا این موضوع زمینه یکسری انتقاد را از وی ایجاد کند. ژستد در هفته چهارم برای اولین بار در ترکیب استقلال نهاده شد و از آن به بعد به جز ملاقات مقابل گل گهر در هفته هفتم که مجوز بازی اش از سوی سازمان لیگ لغو شد، در سایر ملاقاتها در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار داشت.

علت رضایت مجیدی از مهاجم گل نزن استقلال

ژستد تا به امروز در 5 بازی از 10 بازی آبی پوشان به میدان رفته که در هر 5 بازی در ترکیب ثابت قرار داشته و جمع دقایق حضورش در میدان نیز 402 دقیقه است تا در بین بازیکنان پر کار این تیم باشد.

این مهاجم فرانسوی باوجود بیش از 400 دقیقه بازی، هنوز پیروز به گلزنی نشده است و به همین علت بعضی از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال نسبت به این مهاجم نقدهای را انجام می دادند که فرهاد مجیدی با رد این نقدها از خریدش دفاع کرد و تاکید داشت او وظایفش را به خوبی انجام می دهد.

ژستد در هفته نهم پاس اولین گل تیمش به پیکان را به سیاوش یزدانی داد و در هفته دهم نیز پاس تک گل پیروزی بخش تیمش مقابل سپاهان را به جعفر سلمانی داد تا با گل سازی در دو هفته متوالی، سازنده ترین بازیکن تیمش باشد. ژستد هر دو پاس گل را با ضربه سر داد تا تبحر او در بازی با سر روی هوا را به رخ بکشد.

این مهاجم بلند قامت هلندی که نقش هدف را در خط حمله استقلال ایفا می نماید، در واقع هدف تمام ارسال های بازیکنان استقلال در جریان بازی یا ضربات ایستگاهی است تا او بتواند با استفاده از قدرت بازی با سر، برای دیگران ایجاد موقعیت گل نماید. ژستد تا به امروز بارها این کار را انجام داده که دو بار این کار او به گلزنی ختم شده است؛ تا آبی پوشان 2 گل از 10 گل شان را روی پاس های با سر این مهاجم به ثمر رسانده باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "علت رضایت مجیدی از مهاجم گل نزن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت رضایت مجیدی از مهاجم گل نزن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید