حریفان جودوکاران جوان کشورمان تعیین شدند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، آیین قرعه کشی رقابت های جودو جوانان آسیا عصر امروز همزمان با قرعه کشی رقابت های رده سنی نوجوانان در شهر بیشکک کشور قرقیزستان انجام شد.

حریفان جودوکاران جوان کشورمان تعیین شدند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پیکارهای جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان جودو آسیا از صبح فردا پنج شنبه 22تیر ماه در شهر بیشکک کشور قرقیزستان با انجام مبارزات رده سنی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران شروع می گردد، و با خاتمه مبارزات رده سنی نوجوانان در روز آدینه، جوانان جودوکار در شرایطی از روز شنبه 24 تیر ماه در هجدهمین دوره این رقابتها روی تاتامی می فرایند که از 178 جودوکار از 17 کشور به مدت 2روز با هم مبارزه خواهند کرد.

بر اساس این گزارش روز شنبه 24 تیر ماه در نخستین روز مبارزات رده سنی جوانان سهیل جمال آبادی، محمدرضا صدیقی، علیرضا خجسته، جعفر فیروزآبادی و امین کامیاب در بخش پسران و لیلا سیاوشی در بخش دختران 6 نماینده جودو ایران در بخش جوانان خواهند بود، مبارزات این روز در اوزان منهای 55، منهای 60، منهای66، منهای 73 پسران و منهای 44، منهای 48، منهای 52 و منهای 57 دختران پیگیری می گردد.

در جدول 13نفره وزن منهای 55کیلوگرم سهیل جمال آبادی در دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف بنده چین تایپه و مغولستان خواهد رفت، یکی از جودوکاران هند، قزاقستان یا ازبکستان رقیب جمال آبادی در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد رضا صدیقی در مبارزه نخست جودوکار کشور نپال را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده ازبکستان و مغولستان خواهد رفت، از بین جودوکاران ازبکستان، هند، قزاقستان و یا ژاپن یک نفر حریف صدیقی در مرحله نیمه نهایی خواهد بودف در این وزن 16 جودوکار حضور دارند.

در وزن منهای 66کیلوگرم در شرایطی16 جودوکار با هم رقابت می نمایند که علیرضا خجسته جوان شایسته جودو ایران ابتدا با چین تایپه مصاف می نماید و سپس برابر برنده ملاقات قزاقستان سوریه به میدان خواهد رفت، یک از کشورهای قرقیزستان، نپال، مغولستان و یا قزیقستان حریف مرحله نیمه نهایی خجسته خواهند بود.

جعفر فیروز آبادی دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا برابر جودوکار مغولستان به میدان می رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده ملاقات ازبکستان و کره می رود. از بین نمایندگان هند، ژاپن، تاجیکستان و یا ویتنام یک نفر حرف فیروز آبادی در مرحله نیمه نهایی است.

در وزن منهای 73 کیلوگرم امین کامیاب در جدو16 نفره این وزن ابتدا جودوکاری از کشور میزبان را پیش رو دارد و در ادامه با برنده ازبکستان و مغولستان ملاقات می نماید یکی از جودوکاران قزاقستان، هنگ کمگف چین تایپه و یا تاجیکستان حریف نیمه نهایی کامیاب خواهند بود.

در بخش دختران نیز در وزن منهای 48کیلوگرم لیلا سیاوشی ابتدا به مصاف جودوکار کشور میزبان خواهد رفت و در صورت پیروزی برابر حریفی از قزاقستان به میدان می رود، در این وزن 10 جودوکار حضور دارند.

اما در روز خاتمهی در بخش پسران جودوکارن اوزان منهای 81، منهای 90، منهای 100 و به اضافه 100 کیلوگرم و اوزان منهای 63، منهای 70، منهای 78 و به اضافه 78 دختران روی تاتامی می فرایند، جواد مرادی، حامد رشیدی، قاسم باغچقی، علی پرهیزکار، حمیدرضا ملک زاده، مریم بربت و زهرا باقری نمایندگان کشورمان در روز خاتمهی این رقابتها هستند.

در وزن منهای 81 کیلوگرم و در حضور 12جودوکار جواد مرادی ابتدا برابر نماینده چین تایپه به میدان می رود و در صورت پیروزی به مصاف جودوکار قزاقستانی می رود.

در وزن منهای 90 کیلوگرم و در حضور 13 جودوکارحامد رشیدی حریفی از کشور میزبان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده هند و مغولستان می رود، یک از جودوکاران ژاپن، کره و یا تاجیکستان حریف مرحله بعد رشیدی خواهد بود.

دیگر نماینده کشورمان در این وزن قاسم باغچلی ابتدا به مصاف جودوکار قزاقستانی می رود و در مبارزه دوم حریفی از ازبکستان را پیش رو خواهد داشت.

علی پرهیزکار در وزن منهای 100 کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس برابر نماینده کشور میزبان به میدان خواهد رفت، در این وزن 11جودوکار حضور دارند، و حریف پرهیزکار در مرحله نیمه نهایی یک از کشورهای مغولستان، کره و یا تاجیکستان خواهد بود.

اما در سنگین وزن و در جدول 9نفره این وزن، حمیدرضا ملک زاده پس از استراحت در دور نخست جودوکاری از تاجیکستان را پیش رو خواهد داشت، برنده هند و قزاقستان حریف ملک زاده در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

در جدول 8نفره وزن منهای 70 کیلوگرم دختران، مریم بربت با نماینده چین تایپه مصاف خواهد نمود و سپس مقابل برنده ملاقات کره و ازبکستان به میدان می رود.

در جدول 9نفره وزن منهای 78 کیلوگرم نیز زهرا باقری دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده هند و ژاپن خواهد رفت.

منبع: تسنیم

به "حریفان جودوکاران جوان کشورمان تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان جودوکاران جوان کشورمان تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید