جمعی از کارگران کنتورسازی ایران مقابل دادگستری قزوین تجمع کردند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، جمعی از کارگران کنتور سازی ایران در اعتراض به عدم پرداخت معوقات و تعطیلی کارخانه ظهر امروز مقابل دادگستری استان تجمع کردند.

جمعی از کارگران کنتورسازی ایران مقابل دادگستری قزوین تجمع کردند

به گزارش خبرنگار وبلاگ خنده و شادی، جمعی از کارگران کنتور سازی ایران در اعتراض به عدم پرداخت معوقات و تعطیلی کارخانه ظهر امروز مقابل دادگستری استان تجمع کردند.

یکی از کارگران کارخانه کنتورسازی ایران در این رابطه به خبرنگار ما گفت: حقوق سال 96 و همچنین 97 و 98 ما عقب افتاده و الان نزدیک 27 ماه هست که حقوق نگرفته ایم. در صورتی که حالا هم این حقوق عقب افتاده پرداخت شود، با وجود این تورم و گرانی خیلی به درد ما نمی خورد.

بیشتر بخوانید:

  • 27 ماه چشم انتظاری کارگران کنتورسازی قزوین برای دریافت حقوق
  • کارگران کنتورسازی ایران مقابل استانداری قزوین تجمع کردند
  • شرکت کنتورسازی قصد دارد 100 کارگر را اخراج کند
  • مسئولان برای برطرف شدن مشکل کارگران کنتورسازی قروین کاری انجام نمی دهند

وی اضافه کرد: در حال حاضر شرکت تعطیل است و تولید به صورت کامل متوقف شده است و استانداری و فرمانداری نیز با این امر موافق هستند. هیچ کسی از این موضوع و حقوق کارگران حرفی نمی زند و پیگیری ای انجام نمی دهد. بیمه ما نیز پرداخت نشده است که ما حداقل از بیمه بیکاری استفاده کنیم. مسائل زیادی داریم که کاملاً ما را مستاصل کرده است. حتی در هفته گذشته نیز در مقابل دادگستری رفتیم و خواستیم که تعدادی از تجهیزات و امکانات شرکت را به مزایده بگذارند تا حقوق کارگران از آن طریق داده شود، که فعلا خبری نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جمعی از کارگران کنتورسازی ایران مقابل دادگستری قزوین تجمع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعی از کارگران کنتورسازی ایران مقابل دادگستری قزوین تجمع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید