توافق آژانس ادبی دایره مینا با ناشران عراقی

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، احمد ذوعلم، مدیر آژانس ادبی دایره مینا، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره تجربه حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد بیان نمود: آژانس دایره مینا در گفت و گوهای خود با مدیران نشر حاضر در نمایشگاه کتاب بغداد، سفارش های مختلفی در موضوعات و قالب های متفاوت شامل رمان نوجوان و عظیم سال، فلسفه، ادبیات کودک و... را دریافت کرد.

توافق آژانس ادبی دایره مینا با ناشران عراقی

وی ادامه داد: پس از آنالیز دقیق سفارش مورد احتیاج ناشران، بعد از بیست ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد فهرستی از کتاب ها برای انتخاب ناشران مذکور ارسال خواهد شد و مذاکرات برای فروش حق نشر انتشار ترجمه این آثار با ناشران ادامه خواهد یافت.

ذوعلم اضافه نمود: آژانس ادبی دایره مینا تا به امروز در نمایشگاه های بین المللی کتاب باکو، فرانکفورت، بلگراد، استانبول عربی و نمایشگاه کتاب کودک دمشق حضور داشته است. این آژانس همچنین سال گذشته به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه های فیزیکی کتاب، در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و نمایشگاه های کتاب پکن، بولونیا و فرانفکورت به صورت مجازی حضور داشته است.

مدیر آژانس ادبی دایره مینا با اشاره به ناشران طرف مذاکره در این نمایشگاه گفت: در بیست ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد برای دریافت نمایندگی از ناشرانی مانند صفصافه مکتبه العربیه المثقف دارالحلاج آشوربانیپال، هاله و... از کشورهای مصر، اردن و عراق به توافق رسید؛ این آژانس ادبی همچنین برای فروش حق نشر 5 عنوان کتاب کودک به انتشارات مصابیح عراق به توافق اولیه رسید.

وی ادامه داد: آژانس ادبی دایره مینا از زمان تاسیس تا به امروز حق ترجمه نزدیک به 30 عنوان کتاب را فروخته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "توافق آژانس ادبی دایره مینا با ناشران عراقی" امتیاز دهید

1 کاربر به "توافق آژانس ادبی دایره مینا با ناشران عراقی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق آژانس ادبی دایره مینا با ناشران عراقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید