تداوم سیاست گذاری ها برای مدیریت 10 هزار مگاوات برق در سال آینده

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، معاون برنامه ریزی و امور مالی توانیر گفت: برای مدیریت مصرف 10 هزار مگاوات برق و عبور از اوج مصرف تابستانی سال آینده سیاستگذتاری ها تدوام می یابد.

تداوم سیاست گذاری ها برای مدیریت 10 هزار مگاوات برق در سال آینده

مهران گلاب کش گفت: شرکت های برق باید همه کوشش های خود را از هم اکنون بکار گیرند تا اهداف اصلی عبور از تابستان سال 1402 محقق و عملیاتی گردد.

معاون برنامه ریزی و امور مالی توانیر گفت: سال جاری در نقطه اوج مصرف حدود 70 هزار مگاوات برق و انرژی مصرف شد و باید برای سال آینده پیش بینی رشد صورت گیرد.

این مقام مسئول در شرکت توانیر با قدردانی از مسوولان برق فارس برای انعقاد تفاهم نامه ها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای عبور از تابستان 1401 اضافه نمود: برطرف ناترازی فراوری و مصرف موضوعی است که با برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت قابل اجرا است، ارتقای نیروگاه های موجود برای استفاده حداکثری از ظرفیت فراوری و طرح های توسعه ای در نیروگاه های حرارتی و برق آبی و تجدیدپذیر از سیاست هایی است که در این راستا دنبال می گردد.

معاون برنامه ریزی و امور مالی شرکت توانیر گفت: مدیریت مصرف برای افزایش راندمان و افزایش بهره وری صنعت برق موضوعی است که در همه استان ها و در استان فارس و شهرستان ها باید به عنوان یک اولویت مطرح گردد و مدیران استانی و شهرستان ها این موضوع را در دستور کار دایمی قرار دهند.

وبلاگ خنده و شادی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تداوم سیاست گذاری ها برای مدیریت 10 هزار مگاوات برق در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم سیاست گذاری ها برای مدیریت 10 هزار مگاوات برق در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید