با کمبودی در زمینه دارو روبرو نیستیم، توزیع دقیق و عادلانه دارو در اولویت

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان گفت: مردم استان اطمینان داشته باشند، با کمبودی در زمینه دارو روبرو نیستیم و به راحتی می توان داروهای تجویزشده خود را تهیه نمایند.

با کمبودی در زمینه دارو روبرو نیستیم، توزیع دقیق و عادلانه دارو در اولویت

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز در حاشیه پنجمین جلسه قرارگاه دارو و تجهیزات استان هرمزگان، در گفت و گو با وبلاگ خنده و شادی، افزود: در این جلسه مسائل دارو و تجهیزات مصرفی شبکه های بهداشت و بیمارستان های استان، آنالیز و راهکارهای مناسب جهت برطرف این مسائل پیشنهاد شد.

وی اظهار کرد: همچنین تشکیل جلسه راهبردی با حضور معاونین در محل بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب و همچنین آنالیز مطالبات دانشگاه و بیمه سلامت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

فرشیدی بر توزیع عادلانه دارو، تجهیزات مصرفی و کالاهای سلامت محور تأکید و بیان نمود: نظارت بیشتری بر شرکت های توزیع و پخش دارو و تجهیزات در استان هرمزگان صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان ادامه داد: اهمیت توزیع دقیق اقلام داروئی و خدمات رسانی درست و عادلانه به مردم به عنوان سیاست های کاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و خواهد بود.

وی افزود: در بازدید از مراکز و نشست مشترک با مسئولان، نگاه ویژه ای به تجربه و سیاست های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تهیه و تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی شده است.

فرشیدی بیان نمود: در بازدید از مراکز درمانی، با توجه به اولویت های دانشگاه، تدابیر مناسب در زمینه تامین دارو و تجهیزات پزشکی صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شرایط موجود در کشور، ترویج فرهنگ مصرف درست دارو، تجویز منطقی دارو و استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی ضرورت دارد، مطرح نمود: در کل وضعیت خوبی در حوزه دارو و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و داروخانه ها وجود دارد و مردم استان هرمزگان اطمینان داشته باشند، با کمبودی در زمینه دارو و درمان روبرو نیستیم و به راحتی می توان داروهای تجویزشده خود را تهیه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با کمبودی در زمینه دارو روبرو نیستیم، توزیع دقیق و عادلانه دارو در اولویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کمبودی در زمینه دارو روبرو نیستیم، توزیع دقیق و عادلانه دارو در اولویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید