احیاء کارگاه تولیدی غیر فعال برای تولید ماسک ، روزانه بیش از 18 هزار ماسک به همت علوم پزشکی شیراز تولید می شود

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، معاون امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه پیروز شد تا با پیگیری و هماهنگی های لازم، روزانه بیش از 18 هزار ماسک کاغذی بهداشتی را در چرخه تولید قرار دهد.

احیاء کارگاه تولیدی غیر فعال برای تولید ماسک ، روزانه بیش از 18 هزار ماسک به همت علوم پزشکی شیراز تولید می شود

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ خنده و شادی، کوروش عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به ورود بیماری تنفسی کرونا ویروس جدید به کشور و ابتلاء برخی از هموطنان، به یک باره نیاز به تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک بهداشتی افزایش یافته و ذخیره موجود در بازار کشور، جوابگوی تقاضای عمومی نبوده است.

عزیزی مطرح کرد: به همین دلیل، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با پیگیری و هماهنگی های اجرا شده، پیروز به احیاء سوله یک کارگاه تولیدی غیر فعال واقع در شهرک صنعتی شیراز گشت و با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم، شروع به کار تولید ماسک های کاغذی بهداشتی کرده است.

عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد: این ماسک های بهداشتی که در سایز ها و کاربرد های متنوع تولید می شوند دارای کیفیت بالا و استاندارد های لازم و مطلوب می باشند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه با تقدیر از تلاش های جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این تشکل را یکی از پویاترین و فعال ترین نهاد های دانشجویی این مرکز آموزش عالی معرفی نمود.

وی گفت: اصولا نهاد های دانشجویی، به عنوان وجدان بیدار و چشمان بینای جامعه، وظیف دارند تا هر جا و هر گاه که لازم باشد، با تکیه بر نیروی جوانی و بینش علمی که دارند در تنگنا ها و بزنگاه های اجتماعی ورود کرده و نقش انقلابی گری و توانمندی خود را ایفاء کنند.

عزیزی بیان نمود: گفت: در حال حاضر این واحد تولیدی که توسط دانشجویان و کارکنان دانشگاه اداره می گردد، در سه نوبت کاری و مجموعا روزانه 18000 ماسک کاغذی با کیفیت تولید کرده که همه این محصولات توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراکز بهداشتی و درمانی و نیز داروخانه های استان توزیع و در دسترس شهروندان قرار می گیرند.

عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر لزوم پیشگیری و رعایت دستورات بهداشتی توسط مردم، از همگان خواست تا اخبار و اطلاعات درباره بیماری کرونا ویروس جدید را صرفا از مجاری و منابع خبری رسمی کشور دریافت دارند.

عزیزی در سرانجام تاکید کرد: با رعایت بهداشت و تکیه بر پیشگیری و حفظ آرامش عمومی، قطعا کرونا را شکست می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احیاء کارگاه تولیدی غیر فعال برای تولید ماسک ، روزانه بیش از 18 هزار ماسک به همت علوم پزشکی شیراز تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیاء کارگاه تولیدی غیر فعال برای تولید ماسک ، روزانه بیش از 18 هزار ماسک به همت علوم پزشکی شیراز تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید