ابتکار شهرداری میلان برای شناسایی دوچرخه های دزدی ، کشف 470 دوچرخه سرقتی با این روش جالب

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، شهرداری میلان ایتالیا با همکاری پلیس و بهره گیری صحیح از رسانه های اجتماعی، دوچرخه های سرقتی از شهروندان را به صاحبان بازمی گرداند.

ابتکار شهرداری میلان برای شناسایی دوچرخه های دزدی ، کشف 470 دوچرخه سرقتی با این روش جالب

به گزارش وبلاگ خنده و شادی آنلاین ساکنان میلان اکنون راه جدیدی برای یافتن دوچرخه های دزدیده شده خود دارند؛ به جای جست وجوی آن ها در بازارهای مخفی، می توانند آرشیو عکس دوچرخه های سرقتی نگهداری شده را در صفحه فیس بوک ایجاد شده به وسیله پلیس شهرداری مرور نمایند.

مقامات میلانی اعلام نموده اند که در صورت سرقت، برترین کار این است که شهروندان بلافاصله با پلیس تماس بگیرند یا با یک قرار دیدار در ایستگاه پلیس، گزارش سرقت دهند.

بر اساس این طرح، دوچرخه هایی که به وسیله پلیس به وسیله تحقیقات یا پیگیری گزارش های شهروندان کشف شده است، لیست بندی می گردد و در آلبوم عکس منتشر شده در فیس بوک، اعلام عمومی می گردد.

تا به امروز 470 دوچرخه به وسیله مأموران پلیس کشف شده است و همه آن ها در یک انبار مخفی در میلان نگهداری می شوند؛ مکانی که به دلایل امنیتی محفوظ است و پلیس نیز وسایل نقلیه خود را در آن نگهداری می نماید.

هر دوچرخه دارای یک شماره اختصاصی است. صفحه فیس بوک شهرداری، عکس های دوچرخه های کشف شده را با مشورت نیروهای پلیس شهر منتشر می نماید تا مالک آن را بشناسد و پس بگیرد. علاوه بر این، اطلاعات و دستورالعمل های مفیدی برای بازیابی آنها به وسیله مالکان ارائه می دهد.

مارکو گرانلی، مشاور ایمنی شهر در این رابطه می گوید: پلیس محلی مکان های خرید و فروش ابزار دست دوم را آنالیز می نماید، گزارش ها را جمع آوری می نماید، در نهایت، صاحبان دوچرخه، وسیله خود را پیدا می نمایند.

منبع: ایمنا

منبع: همشهری آنلاین

به "ابتکار شهرداری میلان برای شناسایی دوچرخه های دزدی ، کشف 470 دوچرخه سرقتی با این روش جالب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار شهرداری میلان برای شناسایی دوچرخه های دزدی ، کشف 470 دوچرخه سرقتی با این روش جالب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید