آتش سوزی در 2 کارگاه آسیاب پلاستیک و روکش جایگاه در قرچک

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از آتش سوزی در 2 کارگاه آسیاب پلاستیک و روکش جایگاه در قرچک اطلاع داد.

آتش سوزی در 2 کارگاه آسیاب پلاستیک و روکش جایگاه در قرچک

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خنده و شادی از قرچک، یوسف صاحبدل مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: مقارن ساعت 16/34 دقیقه بعد از ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در کارگاه بازیافت به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قرچک اعلام شد .

وی اظهار کرد : پس از دریافت آدرس با توجه به وسعت اتش سوزی ، بلافاصله ایستگاه امداد و نجات و ایستگاه مرکزی سازمان به همراه تانکر پشتیبانی و تجهیزات اطفائی لازم به محل حادثه که در انتهای روستای ولی آباد قرار داشت ، اعزام شدند .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک اضافه نمود: طی این حادثه سوله آسیاب پلاستیک و مواد بازیافتی آن که کاملاً شعله ور بود ، به وسیله نیروهای عملیاتی اطفاء شده و ده ها سیلندر گاز مایع که در داخل آتش قرار داشت را از محل خارج نمودند ؛ که علاوه بر ممانعت از انفجار آنها و خسارت به اماکن مجاور و بروز فاجعه و خسارات جانی و اقتصادی ، از سرایت آن به قسمت نگهداری دام پیشگیری بعمل آمد.

صاحبدل از آتش سوزی کارگاه دیگری در قرچک اطلاع داد و اضافه نمود: ساعت 17:43 امروز یک مورد آتش سوزی کارگاه تولیدی روکش جایگاه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی قرچک اعلام شد .

وی گفت: پس از اطلاع از محل و نوع آتش سوزی ، نیروهای عملیاتی ایستگاه مرکزی سازمان به محل حادثه که در جاده روستای قشلاق فردیس اتفاق افتاده بود ، اعزام شدند .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک اضافه نمود: در این آتش سوزی ساختمان کارگاه و مواد اولیه موجود در آن طعمه حریق شده بود ، که نیروها بلافاصله پس از ایمن سازی محل ، اقدام به آبرسانی و خاموش کردن آتش نمودند .

این مسئول خاطر نشان کرد: این حادثه خوشبختانه صدمات جانی نداشته و دلیل حادثه نیز در دست آنالیز است.

صاحبدل در سرانجام گفت: متاسفانه در اغلب کارگاه های تولیدی ضوابط ایمنی رعایت نشده و سیستم های هشداری و آتش نشانی در محل وجود ندارد که با نصب و راه اندازی سیستم های اطفاء حریق ، از بروز خسارات اقتصادی کاسته خواهد شد .

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "آتش سوزی در 2 کارگاه آسیاب پلاستیک و روکش جایگاه در قرچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در 2 کارگاه آسیاب پلاستیک و روکش جایگاه در قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید