14 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی در فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور از تزریق واکسن کرونا برای بیش از 14 هزار نفر از 20 هزار فرد تعیین شده فاز اول در مراکز نگهداری این سازمان خبر د اد.

14 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی در فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

مصطفی سراج مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ خنده و شادی، اظهار کرد: از مجموع 20 هزار نفر از جامعه هدفی که بهزیستی برای تزریق واکسن کرونا در فاز اول مشخص کرده بود، بیش از 14 هزار نفر این واکسن را در مراکز مختلف دریافت کرده اند.

وی همچنین اضافه نمود: متاسفانه به دلایل مختلف در 6 استان کشور آمار واکسیناسیون برای مددجویان مراکز مختلف زیر 50 درصد است و آمار واکسن کرونای تزریق شده این استان ها شامل استان اصفهان با 21 درصد، استان گلستان 26 درصد، استان خراسان شمالی 31 درصد، استان کهکیلویه و بویر احمد 34 درصد، استان فارس 37 درصد و استان کرمانشاه 37 است.

مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: مقرر شده بود که 20 هزار دوز واکسن کرونا برای جامعه هدف بهزیستی در تا خاتمه سال 99 تزریق شود، اما کار ها به خوبی پیش نرفت و تا کنون بیش از 75 درصد پروژه فاز اول تزریق واکسن اجرا شده است.

سراج اضافه نمود: در شهر تهران تا کنون بیش از 80 درصد واکسیناسیون فاز اول برای جامعه هدف سازمان بهزیستی تزریق شده است و در مجموع باید در سراسر کشور 75 هزار نفر از این جامعه هدف واکسن کرونا دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "14 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی در فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی در فاز اول واکسن کرونا را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید