گالری گردی در روزهای پایانی تعطیلات

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، تعطیلات نوروزی از مقاطع زمانی است که با توجه به تعطیلی بیشتر گالری ها، دوستداران هنرهای تجسمی را برای انتخاب و بازدید از نمایشگاه های هنری دچار سردرگمی می نماید. اگرچه اغلب گالری ها در دوران نوروز به تعطیلات رفته اند اما گزارش حاضر خبرنگاران شرحی است کوتاه از برنامه فعالیت گالری ها و نگارخانه های شهر تهران در روزهای پایانی هفته.

گالری گردی در روزهای پایانی تعطیلات

از دست

نمایشگاه گروهی از دست که به نمایش آثار هنرمندان مختلف اختصاص دارد، در تالار اینجا به نشانی تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، شماره 95 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 26 فروردین ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 14 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88815144

اراده معطوف به قدرت

اراده معطوف به قدرت نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار ایلیا تهمتنی اختصاص دارد و در فضای کافه گالری ریشه 29 به نشانی تهران، الهیه، خیابان آقابزرگی، رو به روی بانک آیندا، جنب بانک خاورمیانه، پلاک 31 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شیر و شاه

نمایشگاه فرش های ایرانی شیر و شاه، در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره 148 درحال برگزاری است و تا تاریخ 16 فروردین ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه بعلاوه همه روزه از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88325376

پنج گنج

نمایشگاه گروهی پنج گنج با گردآوری احسان آقایی تا یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 از ساعت 10 تا 18 در موزه هنرهای معاصر تهران به آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله، موزه هنرهای معاصر برپاست.

موزه روزهای دوشنبه تعطیل است.

رویای آگاهانه

نمایشگاه گروهی رویای آگاهانه تا یکشنبه 14 فروردین در گالری اُ برپا خواهد بود. گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه اول روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.

بهاریه

نمایشگاه گروهی بهاریه هم در گالریپروژه های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک 5 تا 12 فروردین ماه دایر خواهد بود.

سادگی در پیچیدگی

گالری شیرین تا 23 فرودین ماه میزبان نمایشگاه انفرادی سادگی در پیچیدگی با آثاری از منصور نصرت نظامی است. این گالری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک5 هر روز ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گالری گردی در روزهای پایانی تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری گردی در روزهای پایانی تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید