مهسا صابری: بازی های بیش تر ما را پخته تر می نماید

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مهسا صابری درباره وضعیت ملی پوشان ایران و برنامه های آماده سازی این تیم گفت: نزدیک به 4 ماه تمرین را سپری کردیم. ابتدا اردوهای انتخابی داشتیم که در نهایت کادر فنی به ترکیب مورد نظر خود رسید.

مهسا صابری: بازی های بیش تر ما را پخته تر می نماید

وی اضافه کرد: کار ما تازه در اردوی برون مرزی شروع شده است. تمرین کردن با افرادی که همواره با آن ها تمرین می کنید، خیلی یاری نمی نماید و بازی های بیش تر، ما را پخته تر می نماید و به آن نیاز داشتیم.

ملی پوش والیبال کشور ادامه داد: از فردا وارد یک تورنمنت جدی می شویم و هر مسابقه یک اردوی تمرینی است. امیدوارم کنار هم هماهنگ تر شویم و مطمئنم این مسابقات به ما برای حضور در سئول یاری می نماید. اثر این اردو با 4 ماه تمریناتی که داشتیم برابر است.

صابری درباره تغییر نسل و جوان گرایی انجام شده در تیم ملی اعلام کرد: جوانگرایی تیم ملی بانوان، یک جوانگرایی منطقی بود. جوان های ما بسیار خوب هستند و برای کسب تجربه به تیم نیامدند و همه آن ها که در ترکیب تیم ملی بزرگسالان هستند، در تیم های پایه عملکرد خوبی داشتند و اکنون می توانند به ما یاری زیادی انجام دهند. میانگین قدی تیم با بازیکنان جوان بالا رفته و این تغییرات، یک کار منطقی و درست بود. جوانان ما آینده دار هستند و مطمئناً اکنون نتیجه مسابقات قبلی را اجرایی خواهند کرد.

ملی پوش والیبال ایران در بخش بعدی صحبت های خود درباره اهمیت تورنمنت پیش رو گفت: بعد از این تورنمنت، تیم ما پخته تر می گردد و هر چه بازی کنیم، بهتر است. در جام ملت ها، تیم ها با تمام توان و بهترین ترکیب حاضر می شوند.

وی اضافه کرد: از حریفان شناخت کامل داریم و کادر فنی از همین حالا تیم های حریف را بررسی نموده و کوشش می کنیم که در جمع 4 تیم حضور داشته باشیم. به این موضوع باور داریم و سطح تیم ما نسبت به گذشته پیشرفت نموده است. هر سال بهتر از گذشته می شویم و قطعاً این موضوع برای حریفان ما نیز وجود دارد. حضور در جمع 8 تیم برای ما کار سختی نیست و اگر طبق برنامه پیش برویم و مسئله ای پیش نیاید، می توانیم در میان 4 تیم باشیم.

صابری در خاتمه صحبت های خود در واکنش به این موضوع که انتظار شما از پیشرفت تیم ملی در مسابقات پیش رو چه قدر است، گفت: سال گذشته نیز تنها 2 باخت کسب کردیم و بعد از شکست برابر کره جنوبی، واقعاً انگیزه نداشتیم که برای رده هفتم و هشتم به میدان برویم. امیدوارم سال جاری همه چیز دست به دست هم بدهد تا نتیجه خوبی کسب کنیم. تا اینجای کار همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم از این به بعد هم همین طور باشد. باز هم می گویم کار برای ما اصلاً آسان نیست زیرا تعداد مسابقات ما در سال زیاد نیست. شاید در مسابقات زیادی بازی نموده باشیم اما در کنار یکدیگر زیاد به میدان نرفتیم. روزهای باقی مانده در این تورنمنت، به ما قطعاً یاری خواهد نمود و می خواهیم به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهسا صابری: بازی های بیش تر ما را پخته تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهسا صابری: بازی های بیش تر ما را پخته تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید