مهار آتش سوزی کارخانه لنج سازی کُنارک

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان فرماندار کنارک گفت: بزرگ ترین کارخانه لنج سازی این شهرستان ساعاتی پیش دچار حریق شد.

مهار آتش سوزی کارخانه لنج سازی کُنارک

عبدالغفور حوت با بیان اینکه در حال حاضر آتش در این کارخانه مهار شده است اضافه نمود: با توجه به اهمیت موضوع آتش سوزی در بزرگترین کارخانه لنج سازی کشور در بندر کنارک و وجود تعداد قابل توجهی لنجِ در حال تعمیر و لنج های متعدد در حال ساخت و وجود مواد شیمیایی برای فراوری، با قید فوریت تمامی خودروهای آتش نشانی شهرستان به محل اعزام و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه نوع این لنج ها فایبرگلاس بوده عملیات اطفای حریق به سختی انجام شد و آتش نشانان سخت کوش ابتدا محل را ایمن کردند تا از نفوذ زبانه های آتش به سایر لنج ها و کارگاه های فراوری و انبار مواد اولیه جلوگیری نمایند.

حوت ادامه داد: در این عملیات تمامی خودروهای آتش نشانی و آتش نشانان از شهرستان چابهار، پایگاه های دریایی و هوایی حضور داشتند و تانکرهای آبرسان شهری به صورت خودجوش آب مورد احتیاج خودروهای آتش نشانی را تامین کردند.

فرماندار کنارک با اشاره به اینکه 80 درصد صیادان و شناورهای صیادی منطقه بلوچستان متعلق به این شهرستان هستند، اضافه نمود: خوشبختانه این حریق تلفات جانی در پی نداشت و دلیل حادثه به وسیله نیروهای متخصص و مرتبط از همان ابتدای حادثه در دست آنالیز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهار آتش سوزی کارخانه لنج سازی کُنارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار آتش سوزی کارخانه لنج سازی کُنارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید