مستندهای فیکا و فیدان، شکارچی و آهسته و آرام به جشنواره کره ای راه یافتند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، خبرگزاری خبرنگاران- فیلمهای مستند فیکا و فیدان، شکارچی و آهسته و آرام به کارگردانی دلاور دوستانیان در ادامه حضور بین المللی خود به بیست و یکمین جشنواره Aporia International village film festival کره جنوبی راه پیدا کردند.

مستندهای فیکا و فیدان، شکارچی و آهسته و آرام به جشنواره کره ای راه یافتند

به گزارش وبلاگ خنده و شادی و به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره آپوریای کره جنوبی در روستایی کوچک برگزار می گردد و در ابتدا به ابتکار اهالی این روستا تشکیل شده، از قدیمی ترین جشنواره های روستایی در دنیا محسوب می گردد.

بیست و یکمین دوره این رویداد سینمایی از 24 آذر تا 25 دی ماه (15 دسامبر 2021 تا 15 ژانویه 2022) به مدت یک ماه برگزار می نماید.

فیلم مستند فیکا و فیدان به کارگردانی دلاور دوستانیان روایتی درام و عاشقانه از زندگی دو گربه است، این مستند 25 دقیقه ای که روایتی ساده و احساسی دارد تا کنون میهمان 6 جشنواره بین المللی فیلم و مستند بوده است که از مهم ترین آنها می توان به جشنواره مستند حقیقت ، فیلم کوتاه تهران، جشنواره فیلم کودک و نوجوان شارجه و جشنواره المپیای یونان اشاره نمود.

دوستانیان در آهسته و آرام هم به سراغ معرفی حلزون و ارائه اطلاعات علمی درباره این حیوان نرفته بلکه کوشیده روایتی داستانی از زندگی دو حلزون ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مستندهای فیکا و فیدان، شکارچی و آهسته و آرام به جشنواره کره ای راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستندهای فیکا و فیدان، شکارچی و آهسته و آرام به جشنواره کره ای راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید