رانندگی پرخطر را با چه تصویری در فکر دارید؟

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، رانندگی پرخطر را با چه تصویری در فکر دارید؟ در این گزارش 30 تصویر از رانندگان بی قانونی را می بینیم که باعث ایجاد خطر برای خود و دیگران شده اند.

رانندگی پرخطر را با چه تصویری در فکر دارید؟

وبلاگ خنده و شادی - بدترین تصویری که از رانندگی پرخطر در فکر دارید، چیست؟ در این گزارش شما را با رانندگان بی قانونی آشنا خواهیم کرد که مرزهای رانندگی را جا به جا نموده اند.

تصور کنید در یک روز آفتابی و خنک در خودرو خود نشسته اید و درحالی که به صدای خواننده دلخواهتان گوش سپرده اید، از رانندگی در جاده ای زیبا لذت می برید. حالا فرض کنید همراه خوبی در جهت کنار دستتان نشسته است و قصد دارید در استراحتگاه کنار جاده ای توقف کنید تا چای بنوشید یا با خوردن غذایی لذیذ در کنار هم خاطره سازی کنید.

در هر صورت، شما شاد و از این موضوع راضی هستید که سرنوشت شما را راهی این جاده نموده است تا اینکه ناگهان راننده ای بی اعصاب از کنارتان لایی می کشد و دست بربوق با دشنامی که به زبان دارد، این حال خوش را به عصبانیت و بهت تبدیل می نماید.

متأسفانه رانندگی در جاده ها و شهر همواره رمانتیک و لذت بخش نیست و اگر کمی به اعصابتان مسط نباشید، ممکن است تمام روزتان با یک اشتباه رانندگی از راننده ای بی قانون خراب گردد یا حتی کار به جاهای باریک تر بکشد. این موضوع درقبال بیشتر جاده های جهان صدق می نماید. همواره افرادی هستند که با رعایت نکردن قوانین رانندگی، حق به جانب باقی رانندگان را به دردسر می اندازند.

لایی کشان، رانندگان بی حوصله ای که از کنارتان سبقت می گیرند چون شما به محدودیت های سرعت پایبند بوده اید، ماشین های قدیمی و از رده خارج و تصادف هایی که به نظر می رسد صحنه ای از نمایشی کمدی باشند، فقط بخش کوچکی از این کوه بزرگ هستند. گروه فیسبوک Bad Drivers جنبه خنده دار و گاهی کاملا عجیب رانندگی را به اشتراک می گذارند.

در ادامه، بعضی از پست های برتر آن ها را برایتان جمع آوری نموده ایم. برای تماشا این تصاویر درباره رانندگی پرخطر با ما همراه باشید.

گروه فیسبوک Bad Drivers بیش از سه سال پیش و در ژانویه 2018 تشکیل شد. این گروه پرطرفدار در زمان خود با فراوری محتوای مربوط به رانندگی توانست هواداران زیادی به دست آورد. در زمان نگارش این مقاله، این گروه آنلاین بیشتر از 600 هزار عضو دارد که هر روز به تعداد آن ها افزوده می گردد.

مهارت در رانندگی نیازمند صرف وقت است

رانندگی هم مانند هر مهارت دیگری است. هرچه تجربه بیشتری کسب کنید، کوشش بیشتری برای تقویت توانایی هایتان خواهید کرد و درنتیجه عملکرد بهتری خواهید داشت.

بنابراین برای اینکه راننده خوبی باشید، باید وقت بگذارید تا به تدریج در طول زمان پیشرفت کنید. هیچ راه میان بری وجود ندارد؛ زیرا صبر، مطلعی، توانایی حفظ خون سردی در مواقع پراسترس و توانایی واکنش نشان دادن سریع چیزی نیست که یک شبه به دست بیاید.

برای پیشرفت در رانندگی هیچ راه تقلبی وجود ندارد؛ مگر اینکه ساعت های فراوانی را پشت فرمان بگذرانید تا با کسب تجربه و درس گرفتن از آن ها به راننده ای قابل و محترم تبدیل شوید.

روی تابلو نوشته شده: رزروشده برای خودروهای سبز (دوستدار محیط زیست)

اعتمادبه نفس یا غرور بیش ازحد در رانندگی شمشیر دودَم است. راننده هرگز نمی تواند کاملا پشت فرمان استراحت کند؛ زیرا حوادث دقیقا در همین مواقع رخ می دهند. راننده همواره باید از اطراف خود مطلع باشد.

ارسال پیغام حین رانندگی یکی از عوامل تصادفات جاده ای است؛ بنابراین، پیغام دادن و آنالیز اعلان های حساب های مجازی خود را به زمانی موکول کنید که پشت فرمان نیستید.

پشت ماشین نوشته شده :ماشین ایربگ نداره، مثل مرد می میریم!

خواب آلودگی از دلایل اصلی سوانج رانندگی

پر واضح است که هنگام خواب آلودگی یا مصرف داروها و نوشیدنی های خاص نباید رانندگی کنید.

علاوه براین، یکی از کارهای بدیهی ای که باید پس از سوارشدن به خودرو انجام دهید، تنظیم درست آینه ها و بستن کمربند ایمنی است.

فیلم های سریع و خشن هرچقدر هم سرگرم نماینده به نظر برسند، درنهایت فیلم هستند و نباید شما را به خیال پردازی تشویق نمایند.

اگر در رانندگی مهارت و کنترل کافی ندارید، سرعت برایتان چیزی جز خطر در پی نخواهد داشت. اگر نمی خواهید تصویرتان به اسم راننده ممتاز در حساب های توییتری بازنشر داده گردد، به قوانین احترام بگذارید.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران

به "رانندگی پرخطر را با چه تصویری در فکر دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگی پرخطر را با چه تصویری در فکر دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید