اعزام قطار فوق العاده در صورت افزایش مسافران مترو با تغییر ساعت طرح ترافیک

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تمهیدات این شرکت همزمان با افزایش ساعت طرح ترافیک ـ از دهم آبان ماه سال جاری ـ خبر داد.

اعزام قطار فوق العاده در صورت افزایش مسافران مترو با تغییر ساعت طرح ترافیک

به گزارش وبلاگ خنده و شادی، علی عبدالله پور با اشاره به اینکه مترو یکی از مهمترین وسایل حمل و نقل عمومی در شهر تهران است و استفاده شهفرایندان از آن باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوا خواهد شد گفت: در حال حاضر به خاطر شرایط کرونا و رعایت فاصله اجتماعی، سرفاصله حرکت قطارها با حداقل زمان ممکن اجرا می شود و این فرایند همزمان با افزایش ساعت طرح ترافیک نیز ادامه خواهد داشت.

وی شرح داد: اگر با فرایند افزایشی مسافر در ایستگاه های خطوط هفتگانه و واگن های مترو روبرو شویم با تمام توان و ظرفیت خدمات رسانی می کنیم و در صورت لزوم قطارهای فوق العاده را برای جابجایی مسافران نیز اعزام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه، حدود 25 درصد از قطارها به علت تعمیرات خارج از سرویس دهی هستند گفت: در حال حاضر 161 قطار از 171 قطار موجود در خطوط هفتگانه مترو فعال هستند و مابقی به علت تعمیرات از خطوط خارج شده اند اما با توجه به اینکه ساعات طرح ترافیک افزایش می یابد، زمان تعمیر قطارها نیز سرعت خواهد یافت.

عبداله پور با اشاره به اینکه اقدامات و تمهیدات لازم برای حضور شهفرایندان در شهر زیرزمینی پیش بینی شده است اضافه نمود: بر اساس تجربیات سنوات گذشته، در نخستین روزهای اجرای زمان افزایش ساعت طرح ترافیک، مترو با استقبال مسافران روبرو می شود.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران، وی اظهار داشت: شاید پیش بینی افزایش مسافر فقط برای روزها و هفته های نخست افزایش ساعت طرح ترافیک باشد امابه تدریج آمار کمتر شده و به شرایط نرمال می رسیم ولی از شهفرایندان درخواست داریم هنگام استفاده از مترو، رعایت پروتکلهای بهداشتی را توجه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعزام قطار فوق العاده در صورت افزایش مسافران مترو با تغییر ساعت طرح ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام قطار فوق العاده در صورت افزایش مسافران مترو با تغییر ساعت طرح ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید